Колісна формула: | 4x2 |
Колісна база: | 31145 / 3735 мм |
Габаріти (д/ш/в): | 5607х2068х2735 / 6207х2068х2735 мм |
Колія передніх коліс: | 1750 мм |
Колія задніх коліс: | 1560 мм |
Технічно допустима загальна маса автомобіля: | 3500 кг |
Технічно допустима вантажопідйомність: | 1220 / 1100 кг |
Максимальна швидкість: | 130 км/г |
Тип двигуна: | бензин / бензин-газ / дизель |
Потужність двигуна: | 106,8 к.с / 149 к.с. кВт (к.с) |
Макс. обертаючий момент: | 220,5 (22,5) / 330 (33,6) Нм (кгсм) |
Шини: | безкамерні |
Розподіл повної маси на передню вісь: | 1280/1465 кг |
Тип КПП: | 5-ти ступенева механічна трансмісія |
Розподіл повної маси на задню вісь: | 2220/2035 кг |
Паливний бак: | 79 л |
Споряджена маса автомобіля: | 2280/2400 кг |
Назва | Сторінок | Мова | Формат | Розмір | Завантаження |
---|---|---|---|---|---|
Прайс HDC/HDC Next | 4 стор. | UA | 523 Kb | Відкрити |
Сучасні технічні рішення, комплектуючі від провідних світових виробників, особлива увага до кожної деталі, строгий контроль якості – відмінні риси Next, завдяки яким цей автомобіль працює безвідмовно.
Двигун ISF 2,8 – новітня модель в лінійці дизельних двигунів відомої американської компанії, що спеціалізується на розробці і виробництві силових агрегатів.
Потужність двигуна 149 к.с.
Робочий об’єм 2,8
Максимальний обертаючий момент для а/м: 330 Н.м
Бензиновий двигун EVOTECH 2,7 – спільна розробка з фірмою Tenergy – провідною компанією по розробці та інжинірингу силових агрегатів з Південної Кореї. Конструкція і настройки двигуна забезпечують його високу ефективність для використання на легких комерційних автомобілях, в тому числі – з газовим обладнанням.
Чотирициліндровий, рядний, чотиритактний,
бензиновий двигун з комплексною
мікропроцесорною системою управління впорскуванням
палива та запалюванням
Робочий об’єм 2,69
Потужність, 78,5 кВт, 106,8 к.с.
Біпаливний, 4-тактний, впорськовий
Кількість циліндрів 4, рядне
Робочий об’єм 2,69
Максимальна потужність, кВт (к.с.)
при роботі на бензині – 78,5 (106,8)
при роботі на газі – 76,7 (104,3)
Дорога – непередбачувана стихія. Кожен, хто кидає їй виклик, повинен бути готовий до серйозних випробувань. З Next можна не боятися сюрпризів дороги. Сучасна система безпеки робить цей автомобіль надійним засобом захисту від будь-яких несподіванок, що підстерігають водія на шляху. Для безпечного маневрування в екстрених ситуаціях в новому Next на 8-10% (в порівнянні з європейськими аналогами) поліпшені показники активної безпеки.
Рух до успіху
Шлях до успіху і благополуччя став коротше: новий Next доставить свого власника до мети в мінімальні терміни. Невисока первісна вартість автомобіля, швидка окупність, низькі витрати на технічне обслуговування, висока залишкова вартість – далеко не всі переваги Next.