Колісна формула: | 4х2 |
Колісна база: | 4200 мм |
Габаріти (д/ш/в): | 7370x2028x2285 мм |
Колія передніх коліс: | 1695 мм |
Колія задніх коліс: | 1650 мм |
Технічно допустима вантажопідйомність: | 5375(6875) кг |
Технічно допустима загальна маса автомобіля: | 8200(9700) кг |
Розподіл повної маси на передню вісь: | 3100 кг |
Розподіл повної маси на задню вісь: | 6600 кг |
Двигун: | D4GA17 |
Тип двигуна: | дизельний з турбокопресором |
Потужність двигуна: | 170 кВт (к.с) |
Макс. обертаючий момент: | 62/1200 Нм (кгсм) |
Акумулятор: | 2 х MF 12V-90A В / Ачас |
Тип КПП: | T0 60S5 5-ти ступенева механічна трансмісія |
Шини: | безкамерні |
Розмір шин: | 7.5 R17,5 14PR |
Тип кабіни: | мала |
Підвіска передньої осі: | ресорна |
Паливний бак: | 100 л |
Підвіска задньої осі: | ресорна |
Країна: | Корея |
Цистерна має еліптичну форму, сталевий посилений підрамник з гумовими прокладками для щільної усадки. Зовнішня обшивка виконана із сталевих листів і пофарбована в синій колір, внутрішня обшивка харчової нержавіючої сталлю. Додатково була передбачена термоізоляція корпусу цистерни та зливних трубопроводів. Кожен з відсіків має окрему заливну горловину діаметром 50 см. З можливістю пломбування і дихальним клапаном. Для роботи та обслуговування з боків і в задній частині передбачені трапи, виконані з листів рифленою нержавіючої сталі. У правій частині кузова передбачені два технологічних ящика, в першому виведений зливний затвор з рейкою для розподілу води (гравітаційний злив), другий ящик призначений для автономного опалення.
Характеристики автоцистерни на Hyundai EX8:
Додаткова комплектація:
Hyundai EX8 – вантажний автомобіль, який працюватиме безперервно і безумовно служитиме надійним помічником Вашому бізнесу. Нова сучасна конструкція і новітній дизайн робить ЕХ 8 найкращим вибором. Кожна деталь вантажівки Hyundai EX8 втілює інновації та якість. Hyundai ЕХ 8 завжди готовий до роботи.
Нові вантажні автомобілі Hyundai EX8 обладнано сучасними двигунами серії F типу дизель. Сучасний і надійний двигун відповідає екологічній нормі Евро-5 і працює з п'яти ступеневою механічною КПП. Підсилена задня вісь сприяє підвищеній надійності. Систему курсової стійкості було вдосконалено і тепер підвіска обладнана новими конічними листовими ресорами, стабілізаторами поперечної стійкості та газовими амортизаторами.