Фургон ізотермічний використовується, якщо необхідно перевозити товар що швидко псується або інші вантажі, що вимагають стабільної температури транспортування, зберігання. Ізотермічний фургон дозволяє встановлювати температуру в діапазоні від -20 до +12 градусів з точністю до 1 градуса і довго зберігати її.
Кузов ізотермічних фургонів зроблений з монолітних сендвіч-панелей з декількома шарами. Утеплювачем в цих панелях служить екструдований пінополістирол, що володіє такими корисними якостями, як високі теплотехнічні показники, водостійкість. На практиці це означає, що фургон не боїться спеки, холоду, різких змін температури зовні, атмосферних опадів. Оскільки утеплювач оброблений по обидва боки високоміцним пластиком на основі поліефірної смоли зі скловолокном, то і до сонячного ультрафіолетового випромінювання він відноситься абсолютно «спокійно». Сендвіч-панелі з'єднані високоміцним поліуретановим клеєм, армовані профілями з анодованих алюмінієвих сплавів. Ізотермічні фургони з цих сплавів не схильні до корозії.
Фургон влаштований таким чином, що компресорна установка знаходиться на двигуні, а пульт управління нею - в кабіні. Водій може контролювати і регулювати температуру без клопоту, що надзвичайно зручно.
У нього може бути різна теплоізоляція, вона залежить від товщини сендвіч-панелей і визначається конкретними умовами: характером вантажу, кліматом в регіоні. Оскільки ізотермічні фургони мають кузов, практично повністю зроблений з полімерних матеріалів, додаткові витрати на його обслуговування практично не потрібні.
Гідр