Колісна формула: | 4x2 |
Технічно допустима загальна маса автомобіля: | 18000 кг |
Розподіл повної маси на передню вісь: | 7500 кг |
Розподіл повної маси на задню вісь: | 10500 кг |
Максимальна швидкість: | 60 км/г |
Двигун: | ЯМЗ |
Двигун виконання: | EURO-5 |
Тип двигуна: | дизель |
Вантажопідйомність автокрана: | 900/20000 кг (min / max) |
Висота підйому max: | 21.7 м |
Висота підйому при max вильоті: | 11.1 м |
Довжина стріли автокрана: | 8,5-20,5 |
Виліт: | 2,0/19,0 м |
Швидкість підйому (опускання) вантажу: | 7,0 м/хв |
Max швидкість підйому (опускання) пустого крюка: | 12,0 м/хв |
Кранове обладнання: | Філіал РУП "МАЗ" ОАО "Могилевтрансмаш" |
Кількість секцій: | 3 |
Виробник навісного обладнання: | МАШЕКА |
Вантажопідйомність максимальна міді: | 20,0 т |
Максимальний грузовий момент: | 64,0 т.м. |
Габаріти (д/ш/в): | 10320/2550/3900 мм |
Глибина опускання: | 3 м |
База виносних опор опорного контуру: | 4,9 м |
Відстань між виносними опорами опорного контуру: | 5,8 м |
Частота обертання: | 0,4/1,2 об / хв |
Тип КПП: | механічна |
Швидкість посадки: | 0,4 м/хв |
Базове шасі: | МАЗ-5340С2-0000527-011 |
Країна: | Беларусь |
Виробник : | МАЗ (Беларусь) |
Кран автомобільний КС-45729-С-02, вантажопідйомністю 20 тонн.
Крани автомобільні КС-45729-С-0 на шасі екологічного рівня «Євро-5» призначені для виконання вантажно-розвантажувальних і будівельно-монтажних робіт з звичайними вантажами на розосереджених об'єктах.
Привід кранової установки здійснюється за допомогою аксіально-поршневого насоса, який приводиться в обертання двигуном базового автомобіля через коробку передач і додаткову коробку відбору потужності.
Гідравлічна система кранової установки забезпечує плавне керування всіма механізмами з широким діапазоном швидкостей робочих операцій, а також можливість одночасного поєднання декількох кранових операцій. У гідроустаткуванні крана, лебідки та механізмі повороту, застосовані комплектуючі провідних світових виробників. Нижня рама коробчатого перетину з похилими гідравлічними висувними виносними опорами. Рама поворотна - із заднім розташуванням механізму повороту виробництва Bonfigliolli (Італія).
Трьохсекційна стріла довжиною 8,5 -20,5 м в утягненому положенні забезпечує крану компактність і маневреність при переїздах, а в розсунутому - велику робочу зону і велику висоту переміщення вантажу при роботі. Робоча зона автокрана 3600. Лебідки механізму підйому і повороту - планетарного типу з дисковими гальмами, що відповідає найсучаснішим вимогам, що пред'являються до вантажопідіймальних кранів. Редуктора лебідки і механізму повороту виробництва світового лідера в даній області-Bonfigliolli (Італія).
Кабіна машиніста нової конструкції і сучасного дизайну комфортабельна і має великий внутрішній об'єм. Круговий обзор з вікон забезпечує відмінну видимість робочої зони при будь-яких довжинах стріли і будь-якого кута нахилу стріли. Застосування сучасних матеріалів сприяє поліпшенню тепло- і шумоізоляції. Для обігріву кабіни використовується автономний дизельний обігрівач «Планар». На вимогу замовника встановлюються опалювачі AIRTRONIC і Webasto.
Безпечну роботу крана забезпечує комплекс приладів і пристроїв, в тому числі мікропроцесорний обмежувач навантаження ОНК-160С з цифровою індикацією параметрів в кабіні машиніста. Обмежувач навантаження може працювати в режимі координатної захисту, і має вбудований прилад фіксації характеристик - «чорний ящик», і вбудований модуль захисту від небезпечної напруги при роботі поблизу ліній електропередач.
Робоча зона -360 °
Стріла телескопічна трисекційна
Гидрораспределитель управління крановими операціями з ручним керуванням виробництва РБ
Механізм повороту і редуктор лебідки виробництва «Bonfiglioli», Італія
Кабіна машиніста підвищеної комфортності
Дизельний нагрівач Планар-4Д-24
Обмежувач навантаження ОНК-160С