Колісна формула: | 4x2 |
Технічно допустима загальна маса автомобіля: | 19000 кг |
Розподіл повної маси на передню вісь: | 7500 кг |
Тип підвіски : | 11500 |
КПП: | ZF 9S1310 TO |
Число передач КПП: | 9 |
Максимальна швидкість: | 85 км/г |
Двигун: | ЯМЗ |
Двигун виконання: | EURO-5 |
Тип двигуна: | дизель |
Напруга: | 24 В |
Акумулятор: | 2 х 6 СТ-190А В / Ачас |
Вантажопідйомність автокрана: | 16000 кг (min / max) |
Висота підйому max: | 20.4 м |
Висота підйому при max вильоті: | 2,8-10,0 м |
Виліт: | 3,0/18,0 м |
Швидкість підйому (опускання) вантажу: | 10 м/хв |
Max швидкість підйому (опускання) пустого крюка: | 20 м/хв |
Кранове обладнання: | Філіал РУП "МАЗ" ОАО "Могилевтрансмаш" |
Розподіл навантаження на дорогу через шини передніх коліс: | 7500 |
Розподіл навантаження на дорогу через шини коліс візка: | 11500 |
Виробник навісного обладнання: | МАШЕКА |
Вантажопідйомність максимальна міді: | 4,0-16,2 т |
Максимальний грузовий момент: | 48,6 т.м. |
Габаріти (д/ш/в): | 10700/2550/3900 мм |
Глибина опускання: | 11 м |
База виносних опор опорного контуру: | 4,25 м |
Відстань між виносними опорами опорного контуру: | 2,3-5,4 м |
Частота обертання: | 0,4/1,6 об / хв |
Тип КПП: | механічна |
Швидкість посадки: | 0,4 м/хв |
Розмір шин: | 315/80R22,5 |
Паливний бак: | 300 л |
Країна: | Беларусь |
Виробник : | МАЗ (Беларусь) |
Кран автомобільний КС-45729А-С вантажопідйомністю міді (на канатах) 16,2 т призначений для виконання навантажувально-розвантажувальних і будівельно-монтажних робіт c звичайними вантажами на розосереджених об'єктах.
Гідравлічна система Крановое установки забезпечує плавне керування всіма механізмами з широким діапазоном швидкостей робочих операцій, а також можливість одночасного поєднання декількох кранових операцій. У гідрообладненні крана застосовані комплектуючі провідних світових виробників.
Трьохсекційна стріла довжиною 8,75 м у втягнутому положенні забезпечує крану компактність і маневреність при переїзді, а в повністю витягнутому стані 20,75 м - велику робочу зону і велику висоту переміщення вантажу при роботі. Можливість телескопування стріли з вантажем до 1,5 т на гаку дозволяє автокрану виконувати спеціальні роботи: встановлювати вантажі у важкодоступних місцях, проносить вантажі серед змонтованих конструкцій.
Можливість установки крана на зменшеному опорному контурі (на втягнутих опорах) дозволяє проводити роботи в умовах обмеженого простору.
Редуктора механізму підйому і повороту - планетарного типу з дісковими гальмами, що відповідає сучасним вимогам, що пред'являються до вантажопідіймальних кранів. Нижня рама коробчатого перетину з наклонними гідравлічними висувним виносними опорами.
Кабіна машиніста нової конструкції і сучасного дизайну комфортабельна і має великий внутрішній об'єм. Круговий скління забезпечує відмінну видимість робочої зони при будь-яких Довжина стріли і будь-якого кута нахилу стріли.
Безпечну роботу крана забезпечує комплекс приладів і пристроїв, в тому числі мікропроцесорний обмежувач навантаження ОНК-160С з цифровою індикацією параметрів в кабіні машиніста. Обмежувач навантаження може працювати в режимі координатної захисту, і має вбудований прилад фіксації характеристик - «чорний ящик», і вбудований модуль захисту від небезпечної напруги при роботі поблизу ліній електропередач.
Додаткові опції: розширений ЗІП (аптечка, 2 вогнегасника, термос, знак аварійної установки).